
Over mij
Onderwijs en coaching
Al ruim 25 jaar werk ik in het primair onderwijs als onderwijsadviseur, kwaliteitscoördinator, intern begeleider, leidinggevende, procesbegeleider en als leerkracht.
Onderwijsinnovatie inspireert mij enorm. Ik werk graag samen, vanuit een gevoel van verbondenheid, om kwalitatief hoogstaand onderwijs te realiseren. Mijn leiderschapsstijl is dienend-situationeel en transformationeel, waarbij ik mij gemakkelijk aanpas aan mensen en organisaties om het gewenste resultaat te behalen.
Ik ben enthousiast en altijd gericht op (team)ontwikkeling. Ik ben betrokken bij anderen, resultaatgericht, en heb een duidelijke visie. Ik denk graag vooruit en zet met plezier nieuwe initiatieven in gang, altijd vanuit een gevoel van samenwerking.
Een onderzoekende en reflectieve houding is voor mij essentieel, en ik geniet ervan om ‘puzzels’ op te lossen. Deze houding probeer ik zowel bij mezelf als bij anderen te stimuleren. Data duiden en werken vanuit een onderzoeksvraag is dan ook iets wat ik graag doe.
Coaching
Naast mijn werk in het onderwijs ben ik ook sinds een aantal jaar kerntalentenanalist. Met deze methode, die uitgaat van activiteiten die je leuk vond als kind, geef ik mensen inzicht in wat voldoening geeft en welke activiteiten energie kosten. Ik heb inmiddels meer dan 100 analyses uitgevoerd en steeds weer blijkt hoe nauwkeurig de methodiek is.
